Upprörda skrik från badrummet!

Sebbe: Hjärtat, hjärtat, hjärtaaaaat?! (upprörda skrik från badrummet)

Jag: Jaa? (väldigt lugn röst)

Sebbe: Du måste hjälpa mig! (fortfarande upprörd)

Jag: Vad är det då?

Sebbe: Du måste hjälpa mig raka mig!

Jag: Inte nu, jag är upptagen (tog en cigg på balkongen)

Sebbe: Meh! (väldigt ömklig röst)

Så jag fick gå och hjälpa nakenfisen raka huvudet! Aja, det är bättre halv elva en lördagsförmiddag än klockan sex på en vardagsmorgon när man inte ens gått upp, som det var förra veckan!
Nu är han nyrakad och fin igen!
Pust!
Spara håret och klipp dig hos frissan varannan månad istället! :p

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha var lite nervös då jag började läsa detta inlägg..trodde inte det var riktigt rumsrent först...raka Sebbe..hmm..men sen blev jag lugnare..tänkte så avslöjande kan man inte vara i sin blogg ;)

2008-09-21 @ 17:21:42
Postat av: Carina

Snusktant! ;) Befarar det värsta! hehe

2008-09-21 @ 21:08:30
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0