Smeg!

Vi kommer att behöva en ny kyl och frys när köket börjar bli färdigrenoverat och jag har spanat in ett från Smeg hur länge som helst, flera år faktiskt. Saken är den att det finns en massa anledningar till varför jag inte ska köpa det,. T.ex. att det är ganska dyrt, det är inte särskilt rymligt inuti (och jag vill verkligen ha gott om plats för mat) och det är rosa, vilket säkert får en del köpare att rynka på näsan när man väl säljer lägenheten. Trots detta återkommer jag ständigt till detta underbara kylskåp och drömmer om att det finns i vårat kök!

Galet!


Kommentarer
Postat av: Anna

DU är värd det kylskåpet...köp det ;) Det är bara att sälja lgh till ngn som har lika god smak som du!!............hade den inte legat i kba hade jag köpt den ;P

2008-09-21 @ 17:13:12
Postat av: Carina

Du e föör go! Seriöst, föör goo! Min budget sprängs ju om jag tar alla dina goda råd, but I like them a lot! ;)

2008-09-21 @ 17:31:50
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0