Skor!

Jag köpte ett par stövlar från Scorett för ett par veckor sen i ljust brunt. Jag var egentligen ute efter ett par ankle boots från Topshop i samma färg, men dom fanns inte i min storlek varken i butiken eller på www.topshop.com. Bättre utbud för oss kvinnor som står stabilt på jorden tycker jag! Jag började kika runt om det var några andra, som jag tyckte om och då hittade jag ett par i mörkare brunt på samma ställe. Problemet är att nu finns dom jag ville ha från början i min storlek men inte dom mörkare som jag är mer sugen på nu. Vilka problem jag har! :p Får se om jag klickar hem några!

Dom första är dom som inte fanns i min storlek, men finns nu och dom andra är dom som jag vill ha nu, men som inte finns i min storlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0