Nyhetsmorgon!

Förra helgen intervjuades Reinfeldt på nyhetsmorgon och han fick en del frågor, som jag tyckte var ganska intressanta att få veta hans svar på. Det tråkiga var att jag förstod inte vad han svarade för han började babbla om en massa andra saker tyckte jag. Jag är kanske för korkad för att förstå. Idag var Mona Sahlin med i programmet och hon fick liknande frågor och jag förstod alla hennes svar. Tack Mona!

Nu ska jag äta gröt med hemmalagat äpplemos. Jag fick en hel kasse av min pappa förra helgen, som jag gjorde en omgång mos på och idag tänkte jag göra en omgång till på resterande. Är bäst att få det gjort, för snart får jag säkerligen en ny fullproppad kasse, som står och väntar utanför dörren. Tack pappa! =)

Ikväll ska jag på ett litet partaj och jag tänkte ha med mig mitt fina paraply från Rhodos. Zebraparaplyet! Det är hur tufft som helst, men tyvärr är jag så rädd om det att jag nästan aldrig vågar använda det. Nu ska jag i alla fall hem till någon, där jag vet att jag kan hämta det senare om jag glömmer det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0