Jobbtisdag

Vi har haft fullt upp på jobbet idag, det kommer såna stress-och hetstoppar emellanåt, så jag är helt slut när jag slutar på eftermiddagen. Såg ut som ett bombnedslag hemma, så jag var tvungen att städa lite och flytta tillbaka bordet till köket, nu när det är färdigmålat och allt.

Idag var det en kille på jobbet, som sa att vi kommer bli tvungna att betala tillbaka våra lån nu när ekonomikrisen råder i USA. Jag undrade var han hade hört det nånstans för man försöker ju följa med lite i hur det går och nåt sånt har jag absolut inte hört talas om. Då sa han att det stod i gårdagens Metro och visade mig avsnittet i artikeln. Det som stod där var att det kommer bli dyrare för folk att ta lån om den ekonomiska krisen fortsätter, men inget om att man måste betala tillbaka sina lån.

Jag vet inte var han har fått det från. Det var i alla fall inte från Metro och om det nu var sant, så borde det väl vara "all over the news" för i så fall blir ju hur många som helst drabbade och tvingas till husförsäljning m.m..

Verkar konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0