Hemskt, men roligt

Måste bara berätta en historia tagen från verkligheten, som berättades på pappas kalas.
Min farbror var och hälsade på sin kusin i USA förra året och han har blivit lite till åren. Kusinen alltså. Så en dag sa han till min farbror: Let's go for a ride! Och min farbror tänkte: javisst, det kan va trevligt att ta en sväng med bilen. Sju timmar senare var dom hemma igen. Då hade dom åkt i en stor cirkel, som mestadels bestod av skog och dom fick möte av en bil ungefär var tionde minut. Under resan var kusinen tvungen att stanna och kissa, så han stannade helt resolut mitt på motorvägen och ställde sig och pissade med kroppen vänd in mot vägen istället för med ryggen till.
Jag hade kunnat ge mycket pengar för att se min farbrors min just då eller när han förstod att "Let's go for a ride" betydde en heldagsutflykt körandes genom skog, skog och ännu mera skog! Hans kusin börjar bli lite senil.. Jättetråkigt, men det blir ändå ibland lite komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0