Ha!

Idag kom beviset på posten! :)

Vi har en äldre dam i vår bostadsrättsföreningen, som ville ha fruktträden beskurna i våras. Jag fick tipset att Veteranpoolen både var billiga och bra, så jag ordnade så att en trevlig man som är pensionär kom hit från det företaget. Han hade inte hunnit arbeta länge, förrän jag fick ett mycket argt samtal  av damen om hur inkompetent mannen var för uppgiften och att han hade förstört trädet och att hon minsann tänkte flytta om det fick pågå. Det var inte första samtalet heller. Jag tror jag fick höra sammma sak 100 ggr den dagen. Vi fick be mannen avbryta arbetet för att få lugn tillsvidare.

Uppenbarligen är hon ganska ensam om att ogilla dessa pensionärer som får så fina omdömen, så jag säger: tummen upp för Veteranpoolen och tummen ner för oförskämda, extremt negativa, sura människor!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0