God morgon eller nåt!

Måste bara skriva av mig lite.. Vi har haft lite problem med en dam i vår bostadsrättsförening, som är väldigt missnöjd med hur ett bullerplank uppförs här utanför. Jag har emottagit jag vet inte hur många samtal om detta denna vecka och har fått höra på samma sex meningar om och om och om igen.. Jag är ordförande och vise ordförande har fått lika många samtal, samt mannen i kommunen, som är ansvarig för bygget. I vilket fall som helst, så har jag låtit mina vänner på www.facebook.com få följa mig i detta dramat genom statusuppdateringar och detta har några vänliga själar dragit nytta av.
Nu till det komiska: fyra av mina vänner har ringt mig i veckan och inlett samtalet med "jag vill prata med dig om bullerplanket" och genast lägger jag mig till med en mycket allvarlig stämma och svarar, Jaa? och då skrattar dom och säger att dom bara skojar. Jag tycker det är lite lustigt att jag så snabbt kan anpassa mig till en superseriös inställning. Överraskar mig själv faktiskt! Ganska imponerande eller kanske bara komiskt!
Hur som helst, så börjar alltsammans likna en vild cirkus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0