Clas Ohlson

Jag blev ivägskickad att köpa spackel på Clas Ohlson nyss. Det går åt väldigt mycket om man bredspacklar ska ni veta! Jag har i alla fall blivit beordrad att åka dit flera gånger tidigare av min pojkvän och varje gång har han sagt: "men säg bara att du ska ha det här och att man använder det till det här" och varje gång har jag köpt fel fastän jag bett personalen om hjälp. Dom förstår aldrig vad jag menar och en gång ringde dom till och med sebbe från min mobil och pratade med honom i tio minuter om det vi behövde, men det slutade med att dom sa att dom inte hade det.
Hur som helst, dom hade INTE spackel, men när jag gick därifrån, så hade det paret som jag parkerat bilen jämte precis börjat packa in sina inköp och däribland var den! En Moccamaster! Precis den jag vill ha! Jag tar det direkt som ett tecken att det är en sån jag ska ha sen när köket börjar bli klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0