Tack alla för en underbar födelsedag!

Nu har familjen varit här och vi har ätit frukttårta och wienertosca. Det var jättemysigt! Sebbe passade Milian en liten stund också.

   



Det här fick jag av min kära Sebastian.
Linne med tillhörande trosa från Friis+Company och trosor hela veckan från samma. Sen det sista paketet på eftermiddagen var en lila Juicyvelour!! Ååå, vad jag älskar dig Sebbe!! Fast jag hade gjort det lika mycket även om jag inte fått Juicy! ;)

   

Syrran hade också köpt den första presentasken, så den ska jag byta imorgon mot en annan liten sak, som jag har spanat in, Eller jag ska snarare byta den från Sebbe för den var lite för stor och syrran köpte en storlek mindre. Det blir hur bra som helst.

Anna & Ginny gav mig en ansiktsbehandling i present och Ginny blev jättevåt när hon fick gå hela vägen till butiken i regnet. Stackars liten!
Dom fina orkideérna är från mamma och pappa med en presentpeng till! =)

       

Till sist kom Anna förbi igen med Tobbe och dom käkade lite tårta. Det var ett bra avslut på kvällen tycker jag, så nu vill jag bara TACKA alla mina nära och kära som har gjort denna dagen helt fantastisk. TAAAACK och kram och god natt.



Kommentarer
Postat av: jenilita LOTTAR UT EN GUESS VÄSKA

välkommen o tävla om en dröm cluth bag

2008-11-08 @ 05:07:11
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0