Röda stretchbyxor

Dom här röda stretchbyxorna köpte jag på HM för ett par år sen för 198 kronor om jag inte minns fel. Jag älskar dom, men dom har dessvärre tappat färg och nu är jag på jakt efter ett par liknande i rött. Någon som har tips på var jag kan hitta ett par?



Vi hade en liten diskussion idag på jobbet om mode och då var det en kille som tycker att det är väldigt många tjejer, som använder tröjor som går in under bysten och sen står rakt ut så att det ser ut som att dom är gravida. Han tyckte inte om dom och undrar varför så många använder det plagget. Jag sa att det är antagligen en tunika du menar, men då opponerade sig en annan kille och sa att en tunika är en slags skjorta som är rak i modellen och inte alls går in under bysten. Ja, det finns nog många modeller av tunikor, men han tyckte inte det var ok att kalla alla dessa för det namnet. Vi släppte det till slut och då undrade den första killen vad dom tröjorna heter, som det ser ut som att huvudet sticker upp ur en vulva.. Jag svarade: det är nog en tröja med stor polokrage. Vad ska man svara!? Kul i vilket fall som helst att höra killars tankar om kläder!

Tunika på Wiki!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gina har å cheap monday om jag inte missminner mig =)

2008-11-05 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0