Kanske inte!

Det kanske inte blir en så fin dag ändå. Helt plötsligt ser himlen grå ut och en snålblåst drar in. Det skulle inte förvåna mig om det förbannade regnet är på intågande också. Det kunde väl ha varit värre antar jag.

Jag insåg för en liten stund sen när jag satt och drack mitt morgonkaffe att jag spenderade större delen av min födelsedag i min velourpyjamas. Den gamla, inte den nya. Enda gången på dagen som jag inte hade den på mig var när pappa och jag köpte blommor och tårta. Sen var det fullt ös hela dagen. Vi fick trevligt besök av Anna, Ginny, Charlotte och Pocket under matlagningen och efter det hade jag tänkt duscha och byta om. Klockan sprang dock iväg så fort, så ingen tid fanns för klädombyte. Sen kom familjen och efter det kom Anna och Tobbe och jag satt fortfarande i myskläderna. Hehe, det var inte så dumt faktiskt. Nu ligger den i alla fall i tvätten, så nu är det den nya, lila som gäller! =)



Jag inser att jag verkar vara extremt bortskämd med alla fina presenter och grejer som jag harfått och köpt till mig själv på sistone och jag kan hålla med om att jag är det. Men nu ska det inte shoppas hejdlöst på ett tag för nu väntar min kärestas födelsedag nästa månad, julafton med klappar och fars dag idag. Så tider då jag skämmer bort andra är att vänta istället! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Halloj!

Nä det blev ingen skridsko åkning. Tog ju halva dagen att bråka med scorett. Det blev ändå en bra dag, lugnt och skönt.

Jättefin velour myskit förresten! Vill oxå ha en, men de är ganska dyra. Sebbe är bra på att skämma bort dom han tycker om :) Den lilla nalllebjörnen!

2008-11-09 @ 09:56:54
URL: http://babescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0