Jag får det!

Jag FÅR ta en öl halv fem för det är fredag och jag har minsann städat och tvättat!
Jag har till och med tvättat kuddfodralen till soffan, så det är faktiskt inte de som ligger där nu, som ska vara där egentligen..



Blev lite ledsen när jag upptäckte att ett av dom stora genomskinliga glasen från Indiska spruckit i diskmaskin. Det fick bli ett lila istället.

Sebbe undrar om vi får något besök idag. Jag tror han saknar Anna & Ginny. Jag saknar också Anna & Ginny.


Nu ska jag chilla under tiden räkorna tinar till kvällsmiddagen som kommer att bli räkbaguetter. Ägg står och kokar och jag funderar på om jag ska ställa en flaska vitvin på kylning på balkongen. Jag misstänker i och för sig att varken Sebbe eller jag kommer att orka dricka något vin, men mirakel kan ju faktiskt inträffa! =)



Kommentarer
Postat av: anna

Åh vi er!!!!! Men snälla Carina...inte det kortet...please...hellre hobbit kortet.

pöööööööss

2008-11-14 @ 22:23:27
Postat av: Carina

Jag har ändrat nu, men inte till hobbit! Damen nöjd nu? ;)

2008-11-15 @ 09:58:03
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0