Barack Obama

Jag vaknade imorse och insåg lite besviket att jag missade Desperate housewives igår för andra veckan i rad. Jag tänkte att jag skulle satt larmet igår, så att jag inte glömde av det, men jag glömde sätta alarmet också. Repris tack! När jag slog på teven, så blev jag desto gladare när nyheten att Barack Obama vunnit presidentvalet i USA. Jag ser fram emot en spännande tid fylld av goda förändringar och förhoppningar som infrias. Han känns i alla fall tusen gånger mer förtroendeingivande än dom andra karikatyrfigurerna som suttit på höga positioner innan.

Nu ska åka till jobbet. Tack Camilla förresten för att du hjälpte mig fixa blixtinställningar på mobben! Och tack Anna för att du är min första prenumerant! =)



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din kloka kommentar, håller med dig helt! Läs gärna mitt inlägg om A (morgonmänniskor) och B (kvällsmänniskor) typer! :) Kram och trevlig onsdag!

2008-11-05 @ 14:04:02
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0