Vintage

Om månadens webbtips i Plaza kvinna tipsades det om www.mintandvintage.com och det stod:

"Är du tjejen som gillar både second hand, finare märken och nya okända talanger då är denna sida verkligen något för dig. Handplockade plagg och accessoarer skapar ett personligt sortiment med vill ha-känsla."

Jag upplevde ingen "vill ha-känsla" och känner mig faktiskt lite besviken.

Jag är ju lite svag för fina väskor och det var väldigt många väskor med i tidningen, men det fanns ingen som jag tyckte såg rolig ut. Blev lite besviken över det också..


Kommentarer
Postat av: yasmine

besvikelse är inge skoj. kram på dig

2008-10-08 @ 18:58:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0