Varsel

Idag har tio stycken på mitt jobb fått reda på att dom varslats. Även om man är förberedd på det (vi fick veta att ett varsel skulle komma förra vecckan), så blir det ändå en chock när man får reda på vilka det är och att det verkligen är på riktigt. Jag klarade mig denna gången, men några av mina gruppkamrater gjorde det inte. Jag fick en klump i magen och blev väldigt ledsen när jag fick reda på vilka det var. Jag förstår att de drabbade mår mycket sämre.  Det går inte att förbereda sig tillräckligt för sådana här incidenter. Jag önskar att lågkonjukteren vänder snart, så att vi kan se fram emot positiva tider istället.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh vilken mysig blogg!

2008-10-17 @ 16:22:17
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0