Söndagsfika

Vi har varit hos Camilla & Putte och druckit kaffe. Det är riktigt trevlig med en söndag när det inte regnar och när till och med solen skiner.
Cappe tryckte sig ner jämte mig i soffan och vilade huvudet på mitt ben. Sebbe blev lite svartis då. Han vill helst ha Cappe för sig själv. :) 



Sebbe försöker få på Cappe en keps. Går ju sådär.



Jag är ganska bra på att städa undan grejer, vill gärna ha det ganska rent och inte en massa småsaker överallt. Det blir lite fel för jag tycker ofta om prydnadsgrejer, såsom olika ljuslyktor, fruktskålar m.m. men jag tycker inte om att ha det framme sen. Känns rörigt och jag tycker det är mycket skönare om det är så lite saker som möjligt framme. Som Sebbes Playstationkontroller.. Han är ganska trött på att jag gömmer undan dom i fotpallen, så idag köpte han ett laddningsställ, som han tycker att han kan få ha framme för det ser ganska fint ut. Det ser helt ok ut, så nu står det på tv-bänken. Får ta bort dockningsstationen till iPoden dock, blir för mycket annars.

Jag är en besvärlig kvinna, jag vet!!



Kommentarer
Postat av: yasmine

ja hehe underbart skön... hoppas du får en fin dag nu vankas kanel bullar med mjölk o film time kram

2008-10-12 @ 17:25:22
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0