Skämt+Blondinbella

Min mössa och jag. Den var nära att det blev en rosa, men jag försöker minska min förbrukning av rosa accessoarer, så det blev en svart till slut.

Snart ska jag på styrelsemöte, så det blir att ta ett par mackor och sen ge sig iväg. Sebbe ska nog fixa mat idag och jag har önskat mig sushi. Frågan är bara om det finns tillgängligt i denna lilla stad en tisdagkväll. Är lite bitter på matutbudet här, som ni kanske märker!



Jag läste i Metro idag att Blondinbellas paus är över och att hon ska börja blogga igen. Trevligt! Jag googlade på henne, men det slutade med att jag hittade någon på 1000apor som gör någon slags skämtblogg i hennes namn. Får man göra så? Har man inget bättre för sig i livet så! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0