Projekt lägga golv

Vi har börjat med golvläggningen nu och när vi drog upp det gamla golvet, så märkte vi att lagret under är superfint. Typiskt! Vi som har köpt nytt golv. Hoppas vi får lämna tillbaka det för vi tänker ju absolut ha kvar det gamla under istället. Sååå retrorätt. Det bästa är om det ligger under golvet i dom andra rummen också. Det kommer att bli helt underbart fint i så fall!!

Brunt och alldeles alldeles underbart!
Jag tror min farbror har nåt liknande i sitt hus sen början av 80-talet. Bra årgång också! =)



NÄÄÄ, nu skojade jag till det!
Klart det nya ska på! Hehehe

Jag är extremt ofta ironisk. Får nog köpe en bok i ämnet, så jag kan lära mig varför. Kanske har nån vitaminbrist eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0