Ockuperar

Sebbe håller på att ladda upp sig online på Buzz, vilket tar FOREVER så jag kan inte titta på tv. Samtidigt så håller han också på att göra en blogg på min laptop för det är inte lika roligt att sitta vid hans egna stationära spelardator tydligen, så jag får inte ha den i fred heller. Grr, känner mig lite upprörd nu. Fel dag att bråka med mig är det enda jag säger. Återkommer med min kära pojkväns bloggadress för han är inte riktigt klar med den ännu.

Nu ska jag lägga mig och läsa en liten lättsam, chicklitt roman innan jag startar på nästa malebok. Måste ha ett litet uppehåll mellan dessa böcker om män, så att jag hinner reflektera lite över innehållet och lugna mina nerver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0