NK & Sofis mode

Jag fick ett litet reklambrev från NK idag och det är ju alltid trevligt. Denna fina kofta var med i tidningen från NK Woman och härliga strumpbyxor från NK underkläder.Mellan 22/10 och 4/11 är det dessutom strumpveckor där och man får köpa tre par till priset av två. Tycks om!

NK





När jag skulle gå och lägga mig igår så låg Sebbe på min sida i sängen med min Sofis mode. Galna man! Efter lite skuffande och puttande, så vann jag tillbaka plats och tidning och insåg snabbt att jag vill HA Lauren Conrads nya Audi R8! Gimme gimme!!

Sofis mode



The Hills

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem här och det enda du behöver göra är att värva medlemar, har du värvat minst 7 stycken så har du redan ett presentkort på 500 kr från MQ!! Hur bra och smidigt är inte det? Kom igång du också :) Allt är gratis, och du förlorar absolut ingenting på det, utan du bara vinner :)

http://www.gratisgen.se/ref/95555

2008-10-23 @ 06:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0