Mina själsfränder

Anna, Ginny och jag har varit och fikat och sen handlade vi lite och åkte hem och mös (säger man så?) lite ihop.





Nu sitter jag och tänker på vilken tur jag har som har Anna som vän - min själsfrände och så kom vi in på saker, som fick mig att tänka på när Sebastian och jag först träffades. Det var i Slottsskogen efter en tids chattande. När vi hade stått och tittat på något djur (kommer inte ihåg vilket), så började vi gå åt olika håll så att vi höll på att krocka och senare när vi hade gått upp till ett utsiktstorn och satt oss på en bänk, så försökte Sebbe ha benen på olika sätt tills han generat utbrast: "jag vet inte hur jag ska sitta". Jag började skratta så min cigg flög iväg, men han plockade upp den åt mig.
Min andra själsfrände.
Klickade bara direkt. Först på nätet, sen i telefon och sen i verkligheten.
Jag har haft tur!

Såna saker som jag tänker på när jag lysnar på Takida, dricker en öl, röker en cigarett, sittandes på min balkong och tittar på moln som flyger förbi månen.

Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

I´m head over heels

http://www.takidamusic.com/



Blir inte alls blödig av alkohol! Men jag har i alla fall åldern inne för att dricka! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för att du lägger upp en skitcool bild på dig å en på mig när jag ser ut som et UFO!!!!

2008-10-11 @ 23:35:14
Postat av: carina

Gör du ju inte alls det!! Mycket fint tycker jag! Men om du insisterar kan jag ta bort det :P

2008-10-12 @ 09:25:18
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0