Loulou

Jag orkar nästan aldrig titta när man får se vem som åker ut i Idol utan jag brukar läsa det på Aftonbladet dagen efter. Idag läste jag att Loulou åkte ut och att det antaligen var för att hon kritiserade ABBA. Ja, det borde man ju förstå inte är så populärt i svensk tv, men jag tycker ändå att den unga, uppenbarligen väldigt populära pojken borde fått åka hem. Det lät inte så bra när han tar i på dom höga tonerna med den tonårsrösten. Eller är det bara jag som inte kan någonting om sångröster? Jag vet inte, det känns konstigt i alla fall. Å andra sidan, så har ju Idol aldrig varit känt för att rösta fram dom som sjunger bäst heller. Det är trots allt tv!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

nä det är nog inte så himla poppis...

2008-10-25 @ 09:39:13
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0