Kråkattack

Väldigt obehaglig händelse har inträffat nu på morgonen. Jag stod i köket och skulle ta kaffe när en flock med kråkor eller vad det nu är för fåglar kom flygandes i hysterisk takt precis utanför fönstret (trodde nån av dom skulle flyga in i rutan) och sneddade över taket. När jag tittade ut på andra sidan från vardagsrummet så kom flocken och satte sig i trädet här utanför. En sekund senare kom en flock till i samma hysteriska fart och sen kom en flock till. Alla satte sig i trädet. Det var som i en skräckfilm. Jag tror inte jag har sett så många äckliga fåglar på samma gång innan och nu har dom kretsat runt huset i en halvtimma. Jag håller på att tappa det känner jag. Försökte fånga dom på bild, men med den farten så är det ju stört omöjligt. Jag tycker inte om fåglar, dom är obehagliga.

I det här trädet skulle alla sitta samtidigt helt plötsligt.



Jag var  helt slut när jag kom hem igår kväll, så det blev sängen direkt. Skulle egentligen hunnit skriva ihop en kallelse till styrelsemöte, som vi ska ha nu på tisdag men jag fick göra det nu på morgonen istället. Jag har inte ens orkat plocka upp övernattningsväskan och då är det illa. Sånt brukar jag aldrig låta stå annars.



Just det! Bloggkollen skulle jag också fixat igår, men det får bli ikväll istället!

Ha en bra dag och se upp för hemska fågelattacker! Ska inte dom flyga västerut nu? Tycker tydligen det är roligare att kretsa som dårar kring ett och samma hus hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack söta du!! :) Har nu svarat på mina läsares frågor i dagens inlägg, kika gärna in! :) Stor kram

2008-10-27 @ 13:48:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Li

Snygg väska:)!



Ha en bra kväll!



Kram

2008-10-28 @ 17:27:19
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0