Ingen bra dag

Helgen var helt underbar. Umgicks mycket med Anna, som är ett lyckopiller och Sebbe och jag fick lagt golvet och hade mysigt, men så idag gick luften ur mig. Det har varit ganska mycket jobb i vår bostadsförening på sistone och hyfsat rörigt på jobbet under en tid. När jag är gruppledare, så tillhör det mina arbetsuppgifter att försöka hålla stämningen uppe i gruppen, men idag misslyckades jag. Jag försöker alltid vara positiv och glad för jag vet att det är lättare att lösa problem då och min omgivning mår bättre, men idag blev jag så trött , så jag orkade inte klä på mig gladdräkten. Jag hoppas att jag har tillräckligt med energi för det imorgon.

Upptäckte denna boken på nätet. Kanske man skulle köpa och läsa när det känns tungt.




www.smartatips.com/positiva-tankar.html

Kommentarer
Postat av: Anna

köp 2 då..jag kan med behöva en...moaahaha..tack för i helgen..skratt så jag fick ont i magen :)

2008-10-06 @ 22:05:38
Postat av: carina

=) Ja, jag får köpa på mig ett lager!!

2008-10-07 @ 06:05:44
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0