Hur gör man?

Jag undrar hur man ska hinna med allt.

Göra bra ifrån sig på jobbet, träffa släkt och vänner, träna, laga hälsosam mat varje dag, städa och ha fint hemma, tvätta, fika, klippa gräset, engagera sig i sin bostadsrättsförening, renovera sin lägenhet, vara pigg och glad, läsa alla tidningar man vill, hänga med i nyheterna, gå på bio, se den där serien, som ligger och väntar brevid teven, hälsa på sin väninna, som bott i London i flera år, träffa sin bästa kompis, som bor 3 mil bort mer ofta, umgås mer med sina syskonbarn, som hinner växa alldeles för mycket mellan gångerna, köpa sitt favoritè i hälsokosten, läsa alla böcker man vill, använda sina nya kläder, vårda sitt förhållande med killen, tvätta bilen, tanka bilen, storhandla, göra ansiktsmask, laga nyttg mat, bara vara.

Jag vet att man ska "prioritera", men vad gör jag om jag vill hinna med ALLT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0