How I met your mother

Jag såg tre avsnitt av How I met your mother igår och insåg snabbt att det inte direkt var "my cup of tea". Jag gav det dock tre avsnitt, men det blev ingen bättring. Tycker det känns som att alla repliker är snarlika och dom spelar för länge på varje skämt, som inte ens är direkt roligt. Och vem är stylisten i denna serie? Hemska kläder. Blir inget mer tittande på den det är ett som är säkert.

1/3 av Pittstim är färdigläst och jag är lite besviken faktiskt. Trodde det skulle bli en riktig aha-upplevelse att läsa den, men det har det inte varit hittills. Det verkar som om jag har ganska bra koll på era liv killar!! Vi får väl se om fortsättningen är mer matnyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0