Fredagkväll

Äntligen helg! Vi brukar sluta halv två på fredagar, så om det blir övertid efter det på jobbet så är alla i gruppen helt slut efter den tidpunkten. Vi slutade som "vanliga" arbetare idag, men det känns ändå att vi jobbat över. Helt galet! Nu är det ledighet som gäller i alla fall. Vi ska göra räkbaguetter och Sebbe hade köpt med sig vitt vin hem och jag hade köpt med mig några öl. Det är som det ska vara! =)

Nu spelar Sebbe lite PS3 och jag surfar lite med iPoden (You shook me all night long med AC/DC) på i köket. En öl innan mat och Idol är aldrig fel. Jag tycker Sebbe ska skala räkorna för när han gav anledningar till varför vi ska skaffa båt, så var det bland annat att han är Orust-och havspojk, så då tycker jag han borde vara grymmast på det! =) hehe



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0