Fiorucci

Såg dom här små trevliga plaggen på Fiorucci när jag var där för några veckor sen. Hade inte varit fel att ha en velourpyjamas från Juicy till. Jag fick en brun av Sebbe förra året, men när den ligger i tvätten blir jag ju smått galen (skojar lite). Jag använder den väldigt mycket i alla fall och ett ombyte skadar inte att ha. Den är ju inte superbillig, så man kanske ska satsa på en budgetvariant från Gina istället. Särskilt när inköp av kyl och ugn väntar. Hmm, jo det är nog bäst för nu!
Förresten, är det inte konstiga storlekar på dom? Jag har S i byxorna och dom är lite för stora och M på huvtröjan och den är lite för liten. Antingen är min kropp väldigt skevt byggd eller så gör dom storlekarna knasigt.

 

Kommentarer
Postat av: Bea

ja military ID är lite svårt att förklara :P men min styvpappa är marine här i usa och då kan jag få military ID och då behver inte jag betala TAX, allting blir mycket billigare för mig oc jag får komma in på ett ställe som heter basen. Dessutom respekterar alla dig :P

2008-10-03 @ 15:41:47
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0