Fett jävla fett!

Aaa, shit alltså! Jag ska snart iväg på Veckorevyns bloggawards. Limon kommer om typ 1 min och jag har inte bestämt vilken outfit jag ska ha än, men det lutar helt klart åt mina pälsstring (fuskpäls såklart, måste ju värna om dom små kräken), nipplestars och mina nya stilettklackar (hinner inte ta kort nu, har som sagt typ 45 s på mig), men det kommer bli sååå ball! Jag kommer nog frysa och det är jättesynd om mig, men vi ska åka i en fet jävla hummerlimo och dricka fett med sprit i flera timmar, så det löser sig nog. Fan va ball. Synd bara att jag inte får gå på efterfesten på Hells kitchen, men det gör inget för jag måste ändå upp till dagis imorn vid lunch nån gång om jag orkar. Okey, nu är jag typ sen eller nåt, men vi ses imorgon!

XOXO
Bitchgirl
;)

Kommentarer
Postat av: My

Tjena, besök min miljöblogg! Såklart innehåller den inte bara miljö, utan även endel andra roligheter också. Som idag var jag på en stor gymnasiemässa och deltog, kika på de roliga bilderna jag tog där! Ha det bra

2008-10-16 @ 20:12:01
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: Qaroline

Kolla in min blogg: En 20 årig shopaholic som spelar fotboll och går på universitet i New York, USA. Flyttade hit för ett år sedan efter rekrytering via sportagent, har tidigare haft självaste Pia Sundhage som tränare. För övrigt älskar jag att spendera pengar, visar mina senaste köp, tipsar om köpställen, onlineshoppar, inneställen, klubbar etc. samt delar med mig av mitt privat liv. Jag kom hit på chans, blev kär och stannade.

2008-10-16 @ 20:13:26
URL: http://qarolinenahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0