Carolina Gynning Vs. Carina Berg

Vi såg lite på Stjärnor på is igår och uppmärksammade att Gynning såg väldigt smal ut jämte Berg. Antingen har Carolina gått ner en hel del (vilket kanske är det mest troliga efter flera intervjuer där hon säger att hon inte äter nånting eller att hon bara äter morötter) eller så har Carina gått upp. I och för sig så ska Kristian Luuk snärja Berg i giftermålets snaror snart och en av anledningarna kanske är att hon är med barn. Det kanske är därför hon har gått upp lite, men nej jag tror det är Carolina som utför en osund diet och i så fall kommer hennes kropp förr eller senare reagera på att den inte får tillräckligt med livsnödvändig energi. Jag tycker Carina Berg är en jättebra programledare, verkar vara en härlig person och hade jag varit Luuk hade jag också gift mig med henne.


www.tv4.se


Kommentarer
Postat av: yasmine

yes i love it men kan ju inte gå upp i vikt 10lång o väger 54 men va tusan love my body och den e värd massa bullar s ibland får man vräka i sig...

inga diet koster här inte.

mat e ju mums

2008-10-12 @ 17:48:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0