Bonde söker fru

Jag råkade se en liten snutt på Bonde söker fru och det var en kille där som träffar bonden Peter och han blev alldeles tårögd när han fick vara kvar en vecka till. Det var väldigt sött tycker jag.

Jag känner mig lite hängig idag, fryser hela tiden, orkeslös och lite ont i hela kroppen. Det känns som feber är på intåg. Jag har inte haft det sen jag vet inte hur länge, men det känns onekligen som jag åkt på nåt nu. Ska lägga mig och vila lite, så kanske det känns bättre i morgon.

Det blev inte Stockholmsresa denna helgen, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det löser sig säkert. Något roligt ska jag nog kunna hitta på!

Zzzz

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att du är sjuk =( Fatta inte att det var denna helgen. Jag jobbar i helgen men skall träffa tjejerna. Du kan väl sova hos mig? Jag jobbar mellan 12-17 på lör å 12-16 på sön. Så kan du å Ginny vara hemma å mysa å läsa bok när jag jobbar? =)

2008-10-23 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0