Bolero

Jag har haft en bolero på jobbet och jag har fått ett antal frågor om den såsom:

varför har du bara en halv tröja på dig?
vad är det för fel på din tröja?
varför har du en för liten tröja på dig?
hade du bara råd med halva tröjan?



Efter ett litet tag blir man lite frustrerad och känner för att skrika: Men det är en bolero FÖR FAN, den ska se ut så här!!! Wikipidea det eller vad som helst, men fråga för fan inte mig om vad det är för fel på min tröja en gång till!!

Så, skönt! Nu har jag fått det ur systemet! hehe

Taget från Wikipidea:

En bolero är en kort, öppen, ofta slaglös jacka, avskuren strax under revbenen. Boleron är enkelknäppt med agraffer, ibland dubbelknäppt, sedermera med rundade knapplösa framstycken. Ursprunget är den spanska toreadorjackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0