Blondinbella

Det verkar vara en hel del, som irriterar sig på Blondinbella. Att hon är så käck hela tiden och vilka bilder hon lägger upp o.s.v. o.s.v. Jag förstår inte hur mycket energi den tjejen har egentligen. Hon pluggar, har företag, bloggar, går på plåtningar, intervjuer, tränar, reser m.m. och orkar ändå vara positiv och glad i sin blogg hela tiden. Och jag kan tänka mig att hon får en hel del taskiga kommentarer och mail ganska ofta, men ändå fortsätter hon. Stark tjej! När jag var 17 år orkade jag knappt vara på alla lektioner och då hade jag inte direkt nåt annat att jobba med utöver skolan.

Det är lite lustigt tycker jag att dom flesta, som irriterar sig på bloggar i allmänhet ändå tar sig tid att läsa dom och ge elaka kommentarer. Ett litet tips: LÄS DOM INTE DÅ! Ni underhåller bara bloggaren, som ofta är ute efter fler läsare. Skullle ju inte skada om folk slutade klaga så förbannat på så mycket jämt heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0