Äntligen

Äntligen är det fredag och jag har t.o.m. slutat i tid på jobbet idag. Ingen övertid, som det brukar bli. Vi slutar vid halv två (arbetstidsförkortning eller vad det heter) på fredagar, men i vår grupp brukar det alltid dyka upp saker, som gör att man inte är därifrån förrän senare. Nu har jag redan hunnit köpa en present till mitt brorsbarn Romeo, som fyller år idag och satt på diskmaskinen och en tvätt. Det blev två söta tröjor till Romeo, en är grå med små tassar på och den andra är en luvtröja som är svartvit-randig. Lite Englastuk med randigt! :p Och jag vet att en 3-åring kanske inte blir superglad över kläder, men nu blev det så ändå.
Jag bestämmer vad jag ger bort.
Elaka fastern!




Fint paket från http://www.pilutta.se/

Jag har fått lite mer lektyr i dörrinkastet idag från samma styrelsemedlem som sist, så han verkar tro att jag inte har mycket att läsa för övrigt. Ska försöka läsa igenom det snart och maila dom andra medlemmarna, det är så tråkigt att ha sånt hängandes över sig.
Sen blir det nog att gå bort till brorsan på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0