Till dess din vrede upphör

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite. Alltid när jag lägger mig för att läsa, så ska Sebbe lägga sig och lösa korsord. Han somnar nästan alltid efter en kvart med korsordet på ansiktet och då brukar jag inte orka läsa mer heller. Nu har jag dock påbörjat denna spännande bok, som heter Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson, så nu tänker jag lägga mig tidigare så att jag orkar läsa längre. Smart va?!



Den hjärtformade stenen plockade Sebbe till mig i Spanien. Kärlek! =)

Jag fått beställt linser också. Det blev bruna igen. Jag är inte redo för att bli blåöga riktigt än!

Dom här beställer jag på Shopping4net som ni kan kolla in här!


Kommentarer
Postat av: Ilona

Din väninnas pomeranian är jättesöt. :)

Svara gärna när du har frågat henne.

2008-11-11 @ 19:47:45
URL: http://antagligen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkt dig då att få läsa den på en solstol i värmande, strålande solljus?! ;)

2008-11-11 @ 20:08:47
URL: http://www.tidningenhennes.se/Blogg/?blog=7
Postat av: Julia

Hej! Om du har tid att svara på en undersökning om designen på mp3-spelare så skulle jag bli superglad! Jag pluggar grafisk design, och håller på med en inlämningsuppgift som handlar om vad trendmedvetna tjejer föredrar. Behöver verkligen hjälp! Det är bara några få frågor //Julia (klicka dig in på länken vettja:)

Postat av: NELLI

Aww, vad sött av honnom och ge dig en hjärtformad sten =)

2008-11-11 @ 22:34:38
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0