Nu är det helg!

Det är så skönt med fredag och särskilt när man får glada nyheter. Sebbe hade köpt en snus, som hade ostängda portioner i, så vi skickade in den till Swedish match i onsdags eftermiddag. Idag hade vi fått ett paket därifrån med fem nya dosor och ett brev med en förklaring och en ursäkt. Det var snabbt jobbat och fint gjort tycker jag.

Sen fick jag ett telefonsamtal från IKEA och dom berättade att våra vitvaror och köksskåp kommer på onsdag nästa vecka. Det ska bli så skönt att få klart köket och att få en ugn igen. Jag ska baka så att hela grannområdet kan känna det! =)

 

Grejerna ovan kommer nästa vecka och dom ska byggas in i väggen på högersidan nedan. Vi har en klädkammare bakom den väggen, som tyvärr blir mindre. Men det är det absolut värt!



Nu ska jag städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0