Imorn är det fredag! =)

God morgon! Äntligen torsdag! Jag fick ett litet meddelande från min kära vän Anna att hon saknar mig, men misströsta ej min vän. Vi ses imorgon på spelningen! =) Jag tror att jag ska ha mina skinnimitationstights och den rockiga tröjan från Friis, men man vet aldrig. Jag kanske hinner ändra mig. Jag tror i alla fall att jag ska festa till det och måla nagellack. Jag får inte ha nagellack på jobbet, så det är inte så ofta som jag orkar besvära mig med det. Jag återkommer senare om varför! 
Anna har varit och shoppat utan mig i vecka, vilket egenligen INTE är ok. Men det ska bli spännande att se vad det var för något. Det förvånar mig inte om det är ett par lila stövlar! ;)
Här har ni Anna, Sebbe och jag på Annas födelsedag förra året!



Nu är det jobbdags. Ha en bra dag vänner, så ses vi sen!

Kommentarer
Postat av: anna

...men hallå spelningen är inte förrän lör juuuue!! Ska försöka hålla ut =)

2008-11-13 @ 15:12:37
Postat av: Amandajosefine

Hoppas du har haft en bra dag på jobbet! :D

2008-11-13 @ 16:10:03
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Carina

Hehe, ja vilken missuppfattning från min sida! Men det är lördag imorgon redan iaf! =)

2008-11-14 @ 06:12:47
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0