Frågan är..

Frågan är om jag ens kommer att orka hålla mig vaken till tionyheterna. Jag håller på att somna sittandes.

Sitter och tänker på hur mycket jag lyfter i snitt per dag på jobbet. Jag jobbar i packgruppen där vi packar ner förstärkare i lådor. Om en förstärkare väger 15 kg i snitt och jag tar ut den en gång ur vagnen, vänder den två gånger, lägger ned den i lådan och sen lyfter upp lådan på pall, så är det 5 gånger 15 kg, vilket är 75 kg per steg. Sen är det 10 st i en vagn och det är 750 kg och jag kanske packar i snitt 4 vagnar per dag. Det är 3 ton! No wonders att jag har svällande muskler! :p



Förresten kanske jag ska bli nästa Silvstedt med tanke på att jag uppenbarligen finner nöje i att slänga mig med engelska uttryck här och där.

Ingen som skiner på Idol än så länge. Snark!

Kommentarer
Postat av: Millan

Glöm inte alla blåmärken =P

2008-11-14 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0