Carina är glad idag, för det är hennes födelsedag! =)

Imorse kom min kära Sebastian och väckte mig med ljus, kaffe och presenter och sjöng både "Ja må hon leva" och "Med en enkel tulipan". Så fint! =) Och jag har redan fåt meddelanden och telefonsamtal med gratulationer. Jag fick t.o.m. ledigt från jobbet idag, så det kan inte vara mycket bättre. Kanske om solen kunde skina lite i så fall!

Idag ska jag pyssla lite hemma, träffa pappa och välja ut en blomma, hämta tårtor och sen kommer framiljen på besök. Det verkar bli en fin dag idag!

Här är mina öppnade presenter. Ni får se sen vad det var i!



Sebbe har förresten blivit riktigt grym på att brygga kaffe. Nu står andra omgången för idag och puttrar, så jag ska klunka i mig ett par koppar till snart. Härligt med ledig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0