Kök & grejer!

Nu står resten av köket i förpackningar här i lägenheten. Kyl, ugn, micro och skåp.

 

Jag håller på och grejar lite med en ny blogg, men den är inte riktigt klar än. Jag har fått hjälp av en duktig tjej, så den känns lite mer proffsig än denna, men ni får gärna kika på den och komma med synpunkter. Se den här!

Jag fick en fråga på jobbet idag varför jag inte dricker kaffe när jag gjorde i ordning en kopp té, så jag tänkte berätta hur mitt drickande ser ut på dagarna. På morgone blir det två koppar kaffe, sen dricker jag cirka en och en halv liter vatten på jobbet, efter det en till två koppar té och när jag kommer hem blir det en kopp kaffe och eventuellt en kopp té efter middagen. En halv liter vatten till slinker nog ner också. Så nu vet ni!

Nu är det dags för koppen kaffe efter jobbet.
Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

Taaack!:)den ser fin ut !

2008-11-20 @ 09:28:01
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0