God morgon!

Idag kommer IKEA med vitvaror och skåp. Jag vet att jag tjatar, men IDAG kommer det! =) Det är skönt att ha ett par veckor på sig att fixa med det innan Elvis kommer. Jag glömde nämna det igår, men Putte & Camilla ska också ha en valp, en liten tik. Så det blir kanske valpkurs tillsammans.



Cappe flydde upp i soffan med Sebbe och mig när valparna höll på att busa.



Sen somnade alla valparna samtidigt på olika ställen.

   

Vila huvudet på Pillans fot är tydligen skönt!

 

Nu ska jag iväg till jobbet. Idag är det kallt och frostigt ute. Igår blåste det och regnade. Det är bättre med kallt och sol.



Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around The World

så söta hundar :)

2008-11-20 @ 03:08:51
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0